Profilowanie gości

Korzystaj z pakietu Eccelerate Suite, by zdobyć pełną informację o klientach.

  • Badaj zadowolenie klientów
  • Dbaj, by pracownicy przestrzegali procedur
  • Sprawdź jakość poszczególnych lokali|

Niech twój klient poczuje się wyjątkowy.

Rozpoznaj klienta

Gdy tylko klient założy rezerwację uzyskasz dostęp do jego profilu: najczęściej zamawianych potraw, średniej wysokości rachunku, daty ostatniej wizyty, etc. Klient nie założył rezerwacji? Zeskanuj jego kartę lojalnościową po wejściu do lokalu, używając aplikacji enspect-me.

Moderuj zachowaniem kelnera

Traktuj gości personalnie. Niech kelner proponuje pozycje z menu wpisujące się w ich gust. Czy właśnie wszedł do lokalu klient, który zostawia wysoki rachunek? Zaprowadź go do dobrego stolika i przydziel odpowiedniego kelnera.

Reaguj na zachowanie gości

Dawno nie widziałeś stałego klienta? Wyślij mu spersonalizowaną zniżkę.

Wysyłaj spersonalizowane zniżki

Bony urodzinowe, zniżki na ulubione potrawy. Udostępnij vouchery dedykowane konkretnym klientom poprzez aplikację lojalnościową ereward-me i kampanię mailingową.