POPRAW CODZIENNE RELACJE Z KLIENTEM
- Zbuduj mobilną aplikację i system lojalnościowy
- Nagradzaj wizyty punktami i zamieniaj je na nagrody
- Informuj Klientów o nowościach
- Udostępnij w lokalu mobilne ankiety satysfakcji
- Reaguj na negatywne komentarze zanim Gość opuści lokal
- Zbuduj listę zadowolonych Gości do przyszłych działań marketingowych

- Buduj grupy Klientów w oparciu o wysokość rachunków, częstotliwość
odwiedzin, lokalizację - Wyszukuj konkretne typy zachowań, wyciągaj wnioski
traktuj Gości wyjątkowo - Wysyłaj spersonalizowaną ofertę emailem, sms-ami
oraz w ramach aplikacji lojalnościowej

- dowolna konfiguracja wyglądu, stylu, dostępnych modułów funkcjonalnych
- publikacja pod własną lokalną nazwą
- notyfikacje i newsy
- parametryzowalny system lojalnościowy
- własny katalog nagród
- wbudowane checklisty i ankiety
- wbudowane lokalne repozytorium dokumentów
- wersja wielojęzykowa
- szczegółowe raporty z aktywności użycia
- baza danych szczegółowych informacji
o Klientach, ich zachowaniu, preferencjach, itp. - tworzenie grup Klientów na podstawie analizy ich zachowania i preferencji
- zindywidualizowane raporty
- możliwość integracji systemu z posiadanym systemem POS (pobieranie informacji
o transakcjach, Klientach, itp.)
* oferta indywidualna

- dowolna konfiguracja struktury i stylu
- pytania otwarte, zamknięte, wielokrotnego wyboru, zdjęcia, dynamicznie tworzone listy odpowiedzi
- notyfikacje SMS/email dla managerów
- szczegółowe raporty z ankiet
- statystyki udzielonych odpowiedzi
- wersja wielojęzykowa
- identyfikacja Klienta w momencie pojawienia się w lokalu
- dostęp do profilu Klienta
- wsparcie obsługi systemu lojalnościowego (dodawanie i spalanie punktów, odbieranie voucherów)


- tworzenie i wysyłka kampanii marketingowych (email, sms, w ramach aplikacji ereward-me)
- analizy odpowiedzi


popraw codzienne relacje z klientami
- Zbuduj mobilną aplikację i system lojalnościowy
- Nagradzaj wizyty punktami i zamieniaj je na nagrody
- Informuj Klientów o nowościach
- Udostępnij mobilne ankiety satysfakcji

- Udostępnij w lokalu mobilne ankiety satysfakcji
- Reaguj na negatywne komentarze zanim Gość opuści lokal
- Zbuduj listę zadowolonych Gości do przyszłych działań marketingowych

- Buduj grupy Klientów w oparciu o wysokość rachunków, częstotliwość odwiedzin, lokalizację
- Wyszukuj konkretne typy zachowań, wyciągaj wnioski, traktuj gości wyjątkowo
- Wysyłaj spersonalizowaną ofertę emailem, sms-ami oraz w ramach aplikacji lojalnościowej
- dowolna konfiguracja wyglądu, stylu, dostępnych modułów funkcjonalnych
- publikacja pod własną lokalną nazwą
- notyfikacje i newsy
- parametryzowalny system lojalnościowy
- własny katalog nagród
- wbudowane checklisty i ankiety
- wbudowane lokalne repozytorium dokumentów
- wersja wielojęzykowa
- szczegółowe raporty z aktywności użycia

- baza danych szczegółowych informacji o Klientach, ich zachowaniu, preferencjach, itp.
- tworzenie grup Klientów na podstawie analizy ich zachowania i preferencji
- zindywidualizowane raporty
- możliwość integracji systemu z posiadanym systemem POS (pobieranie informacji o transakcjach, Klientach, itp.)
* oferta tworzona indywidualnie, w zależności od możliwości technicznych integracji
- dowolna konfiguracja struktury, wyglądu i stylu
- pytania otwarte, zamknięte, wielokrotnego wyboru, zdjęcia, podpis użytkownika, dynamicznie tworzone listy odpowiedzi, inne
- notyfikacje SMS/email dla managerów
- szczegółowe raporty z ankiet
- statystyki udzielonych odpowiedzi
- wersja wielojęzykowa

- identyfikacja Klienta w momencie pojawienia się w lokalu
- dostęp do profilu Klienta
- wsparcie obsługi systemu lojalnościowego (dodawanie i spalanie punktów, odbieranie voucherów)

- tworzenie i wysyłka kampanii marketingowych (email, sms, w ramach aplikacji ereward-me)
- analizy odpowiedzi
